Om de conversies te verhogen is het goed om jezelf eens te verplaatsen in je (potentiële) klanten. Wie zijn dit, waar zijn ze naar op zoek en hoe kunnen ze jou vinden? Heeft de (potentiële) klant jouw bedrijf eenmaal gevonden, dan is het zaak om een dusdanig aantrekkelijke website of webshop te hebben dat er daadwerkelijk een conversie plaatsvindt.

Zo’n conversie is over het algemeen een aankoop of aanvraag, maar helaas varieert het gemiddelde conversiepercentage van een website of webshop tussen 1,5% en 3%. Dit betekent dat 100 bezoekers slechts 1,5 tot 3 conversies opleveren. Wil jij meer conversies genereren? Kwalitiv helpt jou graag je conversies te verhogen.

Online marketeer Menno (groen patroon)
Aangenaam 👋 Ik ben Menno

Samen zorgen voor
meer conversies?

Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie werk ik graag samen met jou een strategie uit voor meer conversies.

Helemaal gratis natuurlijk, lekker toch?

Hoe krijg je meer conversies
op jouw website?

Er zijn verschillende manieren om meer conversies te behalen. Zo maken we onderscheid tussen korte- en langetermijnstrategieën. Heb jij snel meer conversies nodig of wil je op de lange termijn het aantal conversies verhogen? In het eerste geval is adverteren een goede keuze. Je geeft dan een specifiek budget uit aan bijvoorbeeld SEA of social media advertising, waarmee je als het ware meer bezoekers (en dus conversies) 'koopt'. Is het wel verstandig om hiervan afhankelijk te zijn? Het liefst wil je ook op de lange termijn een constante stroom van conversies. Dit kun je bereiken door te investeren in een betere organische vindbaarheid met SEO. Hiermee werk je aan duurzaam succes en verhoog je geleidelijk het aantal conversies. Ten slotte kun je meer conversies genereren zónder extra bezoekers aan te trekken. Met conversie optimalisatie zorg je er namelijk voor dat simpelweg een hoger percentage van je bezoekers converteert.

Waarom Kwalitiv jouw conversies laten verhogen?

Kwalitiv heeft ruim 15 jaar ervaring met conversies verhogen voor websites en webshops. Wij begrijpen dus als geen ander dat geen enkel bedrijf hetzelfde is. Daarom beginnen we bij jouw online marketing doelstellingen, voordat we gericht aan het werk gaan om het aantal conversies te verhogen. Oftewel, onze aanpak is persoonlijk en resultaatgericht. Spreekt je dat aan? Plan dan vrijblijvend een kennismaking in en ontdek hoe we de conversies van jouw website zouden verhogen.

Voordelen meer website-conversies

  • Meer klanten
  • Hogere omzet
  • Lagere kosten per klant
  • Hogere Return On Investment (ROI)
Overleggen (rechts)

Cases van ambitieuze klanten 
met meer conversies

Voor verschillende klanten hebben wij het aantal conversies in hun website of webshop mogen verhogen. Meer lezen over onze aanpak en hun ervaringen daarmee?