De kracht van SEA

SEO zorgt voor vindbaarheid op de lange termijn, maar in sommige gevallen is dat niet het belangrijkst. Bijvoorbeeld omdat je iets juist op korte termijn onder de aandacht wilt brengen en dus geen tijd hebt om te wachten op resultaat. In dat geval biedt SEA marketing uitkomst. Al zijn er zo nog enkele onderscheidende factoren waar een SEA bureau je van kan laten profiteren.

Helemaal bovenaan

Een groot voordeel van SEA is dat je helemaal bovenaan terecht kunt komen. Dit betekent dat je zelfs nog boven de organische zoekresultaten wordt weergegeven. Daar staan immers tot wel 4 betaalde zoekresultaten. Zo profiteer je van optimale zichtbaarheid.

Maximale controle

Op welke locaties worden je advertenties weergegeven? Op welke apparaten? Bij welke zoekopdrachten? Wat wil je uitgeven? Wanneer je kiest voor SEA heb je dit allemaal zelf in de hand. Je hebt dus maximale controle over je Google Ads campagne.

Direct resultaat

Daar waar SEO tijd nodig heeft, ligt dat voor SEA anders. In dit geval is het namelijk mogelijk om direct zichtbaar te zijn en direct resultaat te boeken. Zo kun je bijvoorbeeld op korte termijn beginnen met het terugverdienen van de investering in een website of webshop.

Ook slim groeien met SEA?

Wij nemen je SEA marketing strategie vrijblijvend onder de loep.

Team buiten

Waarom Kwalitiv als SEA bureau?

Soms valt het niet mee om een SEA campagne rendabel te maken. Gelukkig is dat iets waar Kwalitiv juist erg goed in is. Wij weten immers hoe we een dergelijke campagne moeten optimaliseren. Op die manier zorgen we voor lagere kosten of hogere inkomsten. Niet voor niets zijn we als SEA bureau dan ook officieel Google Ads gecertificeerd. Wanneer je voor een van onze SEA-pakketten kiest, kun je dus rekenen op maximaal rendement.

Eigenaar Joep (blauw patroon)
Aangenaam 👋 Ik ben Joep

Samen jouw Google Ads strategie uitdenken?

Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie ga ik graag met je in gesprek. Zo werken we samen jouw strategie uit!

Helemaal gratis natuurlijk, lekker toch?