192,67%
meer organische bezoekers
Autorijschool Spitz is dé rijschool voor scholieren en studenten in Breda en omstreken. Daarnaast is Autorijschool Spitz ook een ex-klant van Kwalitiv. En dit heeft een goede reden; de eigenaar kreeg namelijk meer aanvragen via de website dan hij aankon.
meer organische bezoekers
Sterk verbeterde conversie
Autorijschool Spitz wilde structureel beter gevonden worden in de organische zoekresultaten van Google. En niet zomaar natuurlijk, beter dan de belangrijkste concurrenten. Toevallig is dat één van onze specialisaties. Aan de bak met SEO dus!
Tijdens het al succesvolle SEO-traject, vroeg Autorijschool Spitz of we ook aan de slag konden gaan met een nieuwe website. Zo gezegd, zo gedaan. We hebben een moderne website gebouwd met daarin diverse call-to-actions. Daardoor hebben de posities in Google niet alleen voor meer verkeer gezorgd, maar heeft de nieuwe site dat verkeer ook een stuk beter laten converteren. Dankzij de verbeterde gebruiksvriendelijkheid en duidelijkere contactpunten, is het conversiepercentage immers aanzienlijk gestegen.
Zoals bij iedere klant zijn we begonnen met een website scan, linkprofiel scan en zoekwoordenonderzoek. Hier kwam een concreet zoekwoordenadvies uit voort, wat betekende dat de website-structuur deels moest worden omgegooid. Dit hebben we geleidelijk gedaan tijdens het schrijven en doorvoeren van diverse optimalisatievoorstellen.
Zoals bij elk SEO-traject, gaan we doorlopend aan de slag met content en ‘linkbuilding’. Iedere maand kijken we naar waar de verbeterpunten liggen en welke werkzaamheden de grootste impact zullen hebben. De focus ligt de ene maand op content-optimalisatie, terwijl linkbuilding de andere maand meer aandacht verdient. Op die manier hebben we ook voor Autorijschool Spitz optimale resultaten geboekt.
Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie ga ik graag met je in gesprek. Zo werken we samen jouw strategie uit!