Online marketing resultaten
Garanties zijn lastig voor online marketeers
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dat is niet alleen in de financiële wereld het geval, maar ook van toepassing op veel online marketing diensten. Zo is de ene branche de andere niet en kunnen ook zaken als conversiepercentages en gemiddelde kosten per klik flink uiteenlopen. Mede daarom is het vaak lastig om überhaupt (harde) garanties te geven. Gegarandeerd meer bezoekers is bijvoorbeeld erg mooi. Iemand zal echter niet snel garanderen dat zij ook proportioneel meer omzet opleveren, terwijl dat misschien wel het beoogde doel is. Omdat diverse factoren daarbij een rol spelen, is zo’n garantie immers een heel ander verhaal. Waarschijnlijk een sprookjesverhaal zelfs.
Online marketing voorbeelden geven niet
Maar hoe kies je dan een goede online marketing specialist? Allereerst schrap je degenen die gouden bergen beloven of harde garanties geven. Garandeert iemand je bijvoorbeeld een organische nummer 1 positie of een vast aantal aanvragen, pas dan op zijn minst op. In de meeste gevallen schuilt er namelijk een addertje onder het gras of zal uiteindelijk blijken dat de beloftes niet kunnen worden nagekomen. Probeer daarom te achterhalen wat anderen van een bedrijf vinden of wat een bedrijf voor anderen heeft neergezet. Kwalitiv vindt transparantie belangrijk. Daarom kan iedereen beoordelingen bekijken én achterlaten en delen we hieronder een greep uit de online marketing resultaten die we eerder hebben geboekt.
Ook mooie online marketing
resultaten boeken?
Hoewel de in het verleden behaalde resultaten van hierboven dus geen garantie bieden voor de toekomst, geven ze wel een beeld van onze kennis en kunde. Wil jij daar ook van profiteren? Neem dan contact op voor een vrijblijvend advies. Ben je nog niet overtuigd? Vraag ons dan gerust naar aanvullende online marketing voorbeelden. Die hebben we namelijk meer dan genoeg. Misschien wordt ook jouw online marketing case binnenkort wel aan die lijst toegevoegd…